NewYear Special! Festive Sale! Enjoy 20% OFF Use Code: "NY22Festiv20"

Download Issue

HOME Forums Support Download Issue

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #3540
    Sarah Luxton
    Participant

    I’ve just purchased a theme but it’s not downloading – please advise.

    #3541
    support
    Participant

    Hi,

    Thanks for contacting us.

    We have sent an email regarding this, please check.

    Many Thanks

    #3596
    Rob Painter
    Participant

    I cannot download the plus theme I just bought. It keeps saying unsafe. I then turned of my antivirus, still gettting warning from windows. I am a man with little patience these days. I am not real computer savy, but I stumble through most of the time. If I cannot get this rectified in 24 hours I will just request a refund. I have never run into this, but i see others have here. My email is smittydog1952@gmail.com
    I really like the looks of the program. I hope we can get it running.

    Thanks much!

    Rob

    #3597
    support
    Participant

    Hi,

    Thanks for contacting us.

    We have sent an email to your id, please check.

    Many Thanks

    #3627
    Jan Kahoun
    Participant

    Same here. I’ve just purchased a theme but it’s not downloading – please advise.

    #3630
    support
    Participant

    Hi,

    Thanks for contacting us.

    We have sent an email to you, please check.

    Many Thanks

    #3633

    Same Here

    #3634

    Same here. I’ve just purchased a theme but it’s not downloading

    #3635
    support
    Participant

    Hi

    Sorry for inconvenience caused to you.

    We have sent an email to your id, please check.

    Many Thanks

    #3645
    pasquale saviano
    Participant

    Ho appena acquistato un tema ma non viene scaricato

    #3647
    support
    Participant

    Hi,

    Thank you for contacting us.

    We have sent an email to your id, please check.

    Many Thanks

    #3651
    LSU
    Participant

    Hello, I am having problems downloading purchased template to WP. We have contacted you by email but no response. Please help get this template downloaded the correct way and get site up and running for students. If not please refund money.
    TY

    #3654
    support
    Participant

    Hi,

    Thanks for contacting us.

    We have received your email and replied to it, please check.

    Many Thanks

    #3775
    Doug Blumer
    Participant

    I purchased your auto dealer theme and the download is not working. dougblumer51@gmail.com@gmail.com
    Emailed support and received this reply.

    Hello,

    Thanks for contacting us.

    If you have any query regarding our theme, do let us know.

    Thanks

    #3780
    support
    Participant

    Hi,

    We have again replied to your mail, please check.

    Many Thanks

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Translate »